اولین اقدام استقلال برای حضور در لیگ نخبگان

خبرورزشی چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:55
کادر فنی و بازیکنان استقلال در ادامه روند حرفه‌ای‌سازی، در یک کلاس آموزشی دیگر شرکت کردند.

در این کارگاه که ظهر روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد، احمد هاشمیان، به تدریس کارگاه آموزشی کنترل دوپینگ و اورژانس‌های پزشکی فیفا پرداخت که از دوره‌های الزامی AFC در راستای اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها است.

برگزاری این قبیل دوره‌ها بر اساس استانداردهای بین‌المللی FIFA و AFC و با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های رفتاری و حرفه‌ای بازیکنان و مجموعه تیم و بخشی از برنامه فدراسیون فوتبال برای حرکت به سمت ساختار کاملاً حرفه‌ای در حوزه آموزش، مدیریت و توسعه فوتبال است.

در واقع می توان این اقدام را اولین گام در جهت حضور استقلال در رقابتهای فصل ۲۰۲۷ لیگ نخبگان آسیا قلمداد کرد. پیش از این اعلام شد با توجه به ضرب الاعزل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای معرفی تیم‌های کشورمان به رقابتهای فصل آینده آسیا و نیمه تمام ماندن مسابقات لیگ برتر فیلم‌های اول تا سوم جدول به عنوان نمایندگان فصل بعد کشورمان به afc معرفی می‌شوند. 

یادآور می‌شود؛ تیم استقلال با ۴۲ امتیاز در حال حاضر تیم صدرنشین جدول لیگ برتر بیست و پنجم تا پایان هفته نیمه تمام بیست و سوم لیگ برتر است که با ۲۲ بازی بالاتر از تراکتور و سپاهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: دعا می‌کنیم روزی پرسپولیس هم به آسیا برود/ آقایان خیلی لباس‌شان را جر دادند که ما هم هستیم 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.