برگزاری نشست برخط تاج با مدیران فدراسیون اندونزی

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 10:32
جلسه برخط بین مدیران فدراسیون ایران و اندونزی در زمینه توسعه فوتسال برگزار شد.

برگزاری نشست برخط تاج با مدیران فدراسیون اندونزی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل ازرسانه  رسمی فدارسیون فوتبال،با درخواست فدراسیون فوتبال اندونزی و برای هم‌اندیشی و بهره‌گیری از تجارب فدراسیون فوتبال ایران در زمینه فوتسال جلسه آنلاینی با حضور مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی تارقلی‌زاده رئیس کمیته فنی و توسعه و احسان کامیانی رئیس سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

در این نشست ابتدا مهدی تاج با اعلام آمادگی ایران برای اشتراک تجارب به منظور توسعه هر چه بیشتر فوتسال در قاره کهن، ساختار کمیته و سازمان لیگ فوتسال، نحوه و شرایط برگزاری لیگ‌های پایه، استعدادیابی، برگزاری اردو‌ها و ... را تشریح کرد.

در ادامه سرمربی تیم‌های ملی آقایان اندونزی هکتور سواتو و سرمربی تیم ملی بانوان اندونزی آقای لوئیز استرا و همچنین مدیر باشگاه پالمای اسپانیا خوزه تریادو ارائه و که در این نشست آنلاین حضور داشتند با تقدیر از رئیس فدارسیون فوتبال برای حضور در این نشست آنلاین ایده‌های خود را به اشتراک گذاشتند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.