موضوع حقوق  کارگران و بازنشستگان خط قرمز مجلس است

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 10:31
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جهت ارتقا وضعیت معیشتی کارگران و بازنشستگان، مذاکراتی بین مجلس شورای اسلامی و دولت در جریان است.

موضوع حقوق  کارگران و بازنشستگان خط قرمز مجلس است

علی بابایی کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: قوای  مقننه و مجریه در حال ایجاد اصلاحات صندوق تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی در محور‌های مختلف هستند  که امیدواریم این گفت‌و‌گو‌ها به زودی موجب ایجاد بستری برای حمایت از کارگران و بازنشستگان عزیر و رفع مشکلات حقوقی و معیشتی آنان  شود.

آقای بابایی کارنامی تاکید کرد: موضوع حقوق  کارگران و بازنشستگان خط قرمز مجلس شورای اسلامی است و هرگز مصوبه‌ای نخواهیم داشت که به زیاد این دو قشر زحمتکش بینجامد.

شایان ذکر است اخیر یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در فضای مجازی نوشت: میانگین کل دوره بیمه‌ای مبنای حقوق بازنشستگی می‌شود.   بگفته وی به موجب اصلاحیه قوانین بیمه‌ای، میانگین پرداختی کل دوره بیمه‌ای مبنای حقوق بازنشستگی خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.