اکبر عبدی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان! | برای او دعا کنید

همشهری آنلاین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 09:11
پیگیری‌های نشان می‌دهد علت بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان، سکته قلبی بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین، خبر بستری شدن این بازیگر پیشکسوت به‌سرعت در کانال‌ها و صفحات مجازی بازتاب پیدا کرد. بررسی‌ها و پیگیری‌ها از خانواده اکبر عبدی حاکی است که او به دلیل سکته قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری شده است.

با این حال، گفته می‌شود این عارضه خفیف بوده است. همچنین مهران غفوریان پس از ملاقات با اکبر عبدی، از مردم خواست برای سلامتی و شفای او دعا کنند.

اکبر عبدی پیش‌تر نیز هنگام بازی در سریال «سبزواران» به دلیل مشکلات قلبی راهی بیمارستان شده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.