بازداشت ۴ مأمور گشتی ایرانی توسط کویت‌ | وزارت امور خارجه بیانیه فوری داد

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:53
وزارت امور خارجه خواستار دسترسی هر چه سریع‌تر سفارت‌ ایران در کویت به ۴ مامور گشت دریایی بازداشت شده و آزادی فوری آنها شد.

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام ناشایست دولت کویت در بهره‌برداری سیاسی - تبلیغاتی در خصوص ۴ نفر از مأموران ایرانی را که در چارچوب مأموریت مرسوم گشت‌زنی دریایی مشغول انجام وظیفه بوده و به‌دلیل اختلال ایجاد شده در سامانه ناوبری وارد آب‌های سرزمینی کویت شده بودند، قویاً محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه‌ در ادامه، دسترسی هر چه سریع‌تر سفارت ایران در کویت به اتباع ایرانی بازداشت شده مطابق موازین حقوق بین‌الملل و آزادی فوری آنها را ضروری دانست.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.