خط لوله انتقال سوخت قاچاق کشف شد/ جاسازی ماهرانه زیر ماسه‌ها

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:40
جانشین پایگاه دریابانی بندرعباس از شناسایی و انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول ۶ کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ رامهر جوذری، جانشین پایگاه دریابانی بندرعباس گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس با استفاده از منابع اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان در سواحل به طرز ماهرانه‌ای اقدام به جاسازی چند خط لوله انتقال سوخت قاچاق در زیر ماسه‌های دریا کرده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت:وی بیان کرد: گروه‌های گشت دریایی و خودرویی برای جست‌وجو و انهدام این خطوط لوله به موقعیت اعزام شدند و پس از ساعت‌ها کاوش در محل موفق شدند انشعابات این لوله‌ها را که در زیر ماسه‌های ساحل جاسازی شده بود شناسایی کنند. قاچاقچیان این خطوط لوله را زیر ماسه‌ها و آب دریا جاسازی کرده بودند و از آن طریق، سوخت را از ساحل به دریا و شناورهای متخلف انتقال می‌دادند.

جوذری در خاتمه افزود: مأموران با هوشیاری موفق به بیرون کشیدن و انهدام ۶ هزار متر لوله انتقال سوخت قاچاق شدند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.