عون: ادامه حملات اسرائیل، آتش‌بس را تضعیف می‌کند

افکار نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 21:29
رئیس‌جمهور لبنان در رابطه با نقض مداوم آتش‌بس از سوی رژیم اشغالگر گفت ادامه حملات اسرائیل، تلاش‌ها برای تحکیم آتش‌بس را تضعیف می‌کند.

«ژوزف عون» رئیس جمهور لبنان امروز (سه‌شنبه) در سخنانی به نقض مستمر آتش‌بس از سوی رژیم اشغالگر اشاره کرد و گفت ادامه حملات اسرائیل، تلاش‌ها برای تحکیم آتش‌بس را تضعیف می‌کند.

به نقل از الاخبار، عون افزود: ما مصمم هستیم که به تماس‌ها و تلاش‌های دیپلماتیک برای حفاظت از حاکمیت لبنان و تضمین امنیت شهروندان ادامه دهیم.

وی در ادامه اظهاراتش بر ادامه تماس‌ها و اقدامات دیپلماتیک با جامعه جهانی با هدف حمایت از حاکمیت لبنان و تضمین امنیت و ثبات مردم لبنان تأکید کرد.

رئیس جمهور لبنان همچنین گفت: ما در همکاری با نهادهای بین‌المللی مربوطه برای توقف نقض‌های مکرر آتش بس و تضمین خروج اسرائیل از لبنان درنگ نخواهیم کرد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.