حریق بانک در میدان مشاهیر سمنان؛ حادثه بدون مصدوم به‌خیر گذشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 18:28
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از حریق شعبه یک بانک در میدان مشاهیر سمنان خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشان‌ها حریق مهار و حادثه بدون مصدوم، به‌خیر گذشت.

علی اصغر تاج آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حریق روز سه شنبه در شعب یکی از بانک های میدان مشاهیر سمنان خبر داد و بیان کرد: در پی این حادثه بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی از اطفا به موقع حریق توسط آتش نشان ها خبر داد و اضافه کرد: با تلاش بی وقفه امدادگران از گسترش آتش به بخش های دیگر جلوگیری شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با تاکید به اینکه حادثه بدون مصدوم بخیر گذشت، اضافه کرد: علت وقوع حریق از سهل انگاری نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت دستگاه دیزل ژنراتور بانک تشخیص داده شده است.

تاج آبادی خواستار بازرسی منظم از تجهیزات و رعایت نکات ایمنی از سوی بانک ها و ادارات و مراکز دولتی و خصوصی شد و تصریح کرد: قرار دادن مواد قابل اشتعال کنار تجهیزات الکترونیک، ژنراتور، کمپرسور و تأسیسات می‌تواند فاجعه بار باشد.

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی کلید پیشگیری از حوادث ناگوار است لذا شهروندان را به در نظر گرفتن همین موارد مهم دعوت می کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.