مترو و اتوبوس برای همیشه رایگان می‌شود؟

اقتصادنیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:25
اقتصادنیوز: شهردار تهران درباره رایگان شدن مترو و اتوبوس توضیح داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی گفت: شهرداری تهران لایحه‌ای برای تمدید تردد رایگان شهروندان با مترو و اتوبوس را به شورای شهر تقدیم کرد که شورا با یک هفته آن موافقت کرد.

این مهلت امروز به پایان می‌رسد اما رایگان بودن را تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه می‌دهیم تا در جلسه شورای شهر مطرح شود.

ما علاقه‌مندیم تا پایان جنگ مترو و اتوبوس رایگان باشد.

رایگان شدن دائمی مترو و اتوبوس طرح دیگری است که با راه‌اندازی باشگاه شهروندان بتوان آن را برای برخی از شهروندان اجرایی کرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.