نساجی در تعقیب صدر جدول/ میزبانی بعثت کرمانشاه به تهران منتقل شد

خبرورزشی سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 15:31
لیگ دسته اول فوتبال از پنجشنبه با هفته بیست‌وچهارم از سر گرفته می‌شود.

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قرار است از پنجشنبه همین هفته با برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم از سرگرفته شود. هفته‌ای که در آن نساجی به دنبال پس گرفتن صدر جدول است و برای این هدف باید از مصاف با بعثت کرمانشاه دست پر خارج شود.

این بازی قرار بود روز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شود اما میزبانی آن به تهران منتقل شده است. ضمن اینکه زمان برگزاری مسابقه نیز ۲۴ ساعت به تعویق افتاد.

بر این اساس، بعثت کرمانشاه روز جمعه ۲۵ اردیبهشت به مصاف نساجی مازندران می‌رود. این مسابقه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز خواهد شد. قضاوت این بازی بر عهده بیژن حیدری است.  

بیشتر بخوانید: عنایتی: نساجی به دنبال جام قهرمانی است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.