تاکید مدیرعامل آبفای استان تهران بر لزوم اصلاح و تقویت ساختار سامانه ۱۲۲

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 15:02
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر لزوم اصلاح و تقویت ساختار سامانه پاسخگویی ۱۲۲ تاکید‌کرد.

تاکید مدیرعامل آبفای استان تهران بر لزوم اصلاح و تقویت ساختار سامانه ۱۲۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از شرکت آب و فاضلاب تهران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران علیرضا جزقاسمی در نشست بررسی اقدام‌ها و ساختار مرکز ۱۲۲ که با حضور شماری از معاونان و مدیران ستادی و مدیران عامل مناطق یک و سه آبفای تهران برگزار شد با اشاره به در پیش بودن فصل گرما، متمرکز شدن فعالیت‌های پاسخگویی سامانه ۱۲۲ به تماس‌های شهروندان را در واحد ستادی آبفای استان تهران ضروری خواند.

وی همچنین ارائه آموزش‌های تخصصی به کارشناسان پاسخگویی سامانه ۱۲۲ را بسیار مهم خواند و گفت: با توجه به رویکرد شرکت آبفای استان تهران در گسترش و فراگیری طرح نصب ادوات کاهنده مصرف، تسریع در ثبت درخواست‌های مشترکین باید به عنوان یکی از اولویت‌های کاری مرکز ۱۲۲ مورد توجه قرار گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.