بقائی: عراقچی برای نشست بریکس در هند شرکت می‌کند

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:19
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «عباس عراقچی» برنامه دارد در نشست مهم وزرای خارجه بریکس شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتگو با ایندیا تودی گلوبال گفت: «عباس عراقچی» برنامه دارد در نشست مهم وزرای خارجه بریکس شرکت کند. ایران و هند هر دو عضو بریکس و شانگهای هستند و ما سطح خوبی از همکاری و هماهنگی در هر دو سازمان داریم.

وی افزود: این نشست همزمان برای ما مهم است و ما مشتاقانه منتظر جلسات دوجانبه با سایر وزرایی هستیم که در این رویداد شرکت می کنند، از جمله وزیر امور خارجه هند به عنوان کشور دوست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.