علیرضا یوسفی: تلاش می‌کنم در هند شرمنده مردم نشوم

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:19
ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری درباره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با آمادگی نسبی وارد مسابقه‌ها می‌شوم ولی تلاش می‌کنم وزنه‌های خوبی بزنم تا شرمنده مردم نشوم.

علیرضا یوسفی: تلاش می‌کنم در هند شرمنده مردم نشوم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا یوسفی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی ایران در مسابقه‌های قهرمانی آسیا درباره بازگشت رسمی خود به میادین در هند گفت: اردو‌های ما بعد از تاخیر بیش از یک ماه به علت جنگ از ۸ فروردین آغاز شد. خوشبختانه با شرایطی که فدراسیون بعد از آغاز جنگ مهیا کرد توانستیم به تمرینات برگردیم و اردوی خوبی هم در این مدت پشت سرگذاشتیم.

ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری افزود: تقریبا با آمادگی نسبی وارد مسابقه‌ها می‌شوم ولی تلاش می‌کنم وزنه‌های خوبی بزنم تا شرمنده مردم نشوم.

یوسفی عنوان کرد: رقیب اصلی من همان طور که می‌دانیم گورمیناسیان بحرینی است. طبق لیستی که بررسی کردم او مهم‌ترین رقیب به شمار می‌رود.

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: با توجه به مصدومیتی که دو سال پیش داشتم حضور در مسابقه برای من مهم‌ترین نکته است. از آن مصدومیت تا به حال هیچ مسابقه‌ای نرفتم و برای دوباره رفتن روی صحنه رقابت‌ها می‌روم تا بتوانم در رقابت‌های مهم آینده پرقدرت ظاهر شوم.

یوسفی افزود: استرس آسیب دیدگی دوباره را ندارم و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم، اما می‌دانم یکسری درد و اذیت‌ها در این دوره طبیعی است تا رباط و مفصل‌های جایگزین به پختگی کامل برسند و درد‌ها از بین بروند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.