قزوین میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا، به میزبانی قزوین برگزار می شود.

قزوین میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن، ۲ تا ۴ خرداد به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر تیم ملی بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا برگزار می‌شود و ملی‌پوشان دعوت‌شده از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

بر این اساس، رومینا تاجیک، پریا اسکندری، ساره امینیان، فردوس فروغی و مبینا ندائی و زهرا رباطی از تهران، فاطمه احمدزاده و آیدا عنایتی از خراسان رضوی، سیده آیسان شوریده ضیابری و ثنا حسنلوفرد از زنجان در این رقابت‌ها حضور دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.