۷ داور ژیمناستیک ایرانی در بازی‌های آسیایی ناگویا

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا از ۷ داور ایرانی برای قضوت در بازی‌های آسیایی ناگویا دعوت کرد.

۷ داور ژیمناستیک ایرانی در بازی‌های آسیایی ناگویا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با نزدیک شدن به رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن، کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا به صورت رسمی از جمعی از داوران بین‌المللی ایران برای قضاوت در این دوره از مسابقات دعوت کرد.

بر این اساس، سیدحمیدرضا هاشمی به عنوان سوپروایزر و عضو کمیته فنی ژیمناستیک هنری مردان، سیدامید شیخ احمدی و سعید اسبویی زنگیانی در بخش داوری ژیمناستیک هنری مردان، محبوبه محمدخانی و افروز علینژاد سیدمحله در بخش داوری ژیمناستیک هنری بانوان، سیده مرجان موسوی در بخش ژیمناستیک ریتمیک انفرادی و الهام علی عباسی در بخش ژیمناستیک ریتمیک گروهی، از سوی کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا دعوت شده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.