برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تفنگ و تپانچه

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تفنگ و تبانچه برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا در تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ۹ تیرانداز در این اردو حضور دارند ۵ ملی پوش تپانچه و ۴ ملی پوش تنفگ در ورزشگاه آزادی تمرین کردند.

نجمه خدمتی از تهران، شرمینه چهل امیرانی از تهران، درین دارابی از البرز، ساینا تیموری از آذربایجان غربی و هلیا خمسه از تهران تیراندازان تفنگ و هانیه رستمیان از مازندران، زینب طوماری از گیلان، سامیه یاسی از هرمزگان و زینب شکاری از اصفهان تیراندازان تپانچه حاظر در این اردو بودند.

رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی شهریور در ناگویا ژاپن برگزار میشود. تیم ملی تیراندازی بعد از دو روز استراحت به اردوی دوم میرود

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.