دستگیری عاملان شرارت در خیابان کارگر شمالی

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
ماموران پلیس تهران بزرگ، در عملیات ضربتی، دو نفر از اراذل و اوباش که در یک رستوران دست به شرارت زده بودند، دستگیر کردند.

دستگیری عاملان شرارت در خیابان کارگر شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت دو نفر از اراذل و اوباش در یک رستوران واقع در خیابان کارگر شمالی، تیم عملیاتی ویژه‌ای بلافاصله به محل اعزام شد.

با حضور ماموران پلیس اطلاعات پایتخت در محل، متهمان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند، اما در تعقیب و گریز، تلاش کردند با حمله به ماموران مانع دستگیری خود شوند. ماموران با عملیاتی مقتدرانه و ضربتی، متهمان را زمینگیر و دستگیر کردند.

بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان دارای سوابق متعدد در زمینه اوباشگری و مزاحمت برای شهروندان بوده‌اند.

پلیس تهران بزرگ تأکید کرد: افرادی که با اقدامات خود امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند، با برخورد شدید و عواقب قانونی سنگین مواجه خواهند شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.