فرمت لیگ برتر فوتسال تغییر کرد

مشرق نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:18
سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفته فصل جدید لیگ برتر را با فرمت تازه‌ای برگزار کند؛ رقابت‌ها در دو گروه هفت‌تیمی آغاز می‌شود و تیم‌های برتر هر گروه برای تعیین قهرمان به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس تصمیم جدید سازمان لیگ فوتسال، فصل آینده لیگ برتر با حضور ۱۴ تیم و در قالب دو گروه هفت‌تیمی برگزار خواهد شد.

طبق این فرمت، تیم‌ها ابتدا در مرحله گروهی به رقابت می‌پردازند و در پایان این مرحله، سه تیم برتر هر گروه راهی مرحله نهایی خواهند شد. در ادامه، شش تیم صعودکننده در تورنمنت با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا قهرمان فصل مشخص شود.

مسئولان برگزاری مسابقات، کاهش هزینه‌های باشگاه‌ها را مهم‌ترین دلیل اجرای این طرح اعلام کرده‌اند؛ موضوعی که در سال‌های اخیر و با افزایش هزینه‌های سفر، اسکان و برگزاری مسابقات، به یکی از دغدغه‌های اصلی تیم‌های فوتسال تبدیل شده است.

باید دید ساختار جدید تا چه اندازه می‌تواند رضایت باشگاه‌ها و کیفیت فنی مسابقات را تأمین کند. هرچند که این موضوع می‌تواند روی قرارداد بازیکنان هم اثرگذار باشد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.