سیاست استعمار و استثمار جایی در جهان آینده نخواهد داشت

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:17
رئیس‌جمهور در پیامی نوشت؛ سیاست مسلم ج. ا ایران گسترش رابطه دوستانه با احترام متقابل و بر اساس منافع مشترک است. سیاست استعمار و استثمار جایی در جهان آینده نخواهد داشت.

سیاست استعمار و استثمار جایی در جهان آینده نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛ سیاست مسلم ج. ا ایران گسترش رابطه دوستانه با احترام متقابل و بر اساس منافع مشترک است. سیاست استعمار و استثمار جایی در جهان آینده نخواهد داشت.

همانقدر که مدارا در فرهنگ مردم ما ریشه دارد، مبارزه با ظلم در تاریخ این سرزمین می‌درخشد. این هویت برای اعتلای نام ایران ادامه خواهد یافت.

سیاست استعمار و استثمار جایی در جهان آینده نخواهد داشت

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.