انجام ۴ رویداد پلیسی در استان سمنان؛ سارقان دستگیر شدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 12:09
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار رویداد پلیسی برای روز سه شنبه در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق و یک قاچاقچی دارو دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی حسینی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار رویداد پلیسی طی روز جاری در استان خبر داد و بیان کرد: سه مورد دستگیری سارق و یک مورد دیگر قاچاق قرص بوده است.

وی از کشف چهار هزار قرص خارج از شبکه توزیع به ارزش هشت میلیارد ریال از کامیون عبوری شاهرود خبر داد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شاهرود معرفی شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان به دستگیری سارق سیم و کابل در شهر بسطام اشاره کرد و ادامه داد: این سارق به انجام پنج فقره سرقت اقرار داشته است.

حسینی به گرفتار شدن سارق خودرو و مالخر پرونده در مهدی‌شهر اشاره کرد و توضیح داد: این متهم به انجام سه فقره سرقت خودرو و هفت فقره سرقت محتویات خودرو اقرار کرده است.

وی از دستگیری سارق موتورسیکلت در گرمسار به عنوان دیگر رویداد پلیسی یاد کرد و اظهار داشت: این متهم به انجام ۹ فقره سرقت در این شهر اعتراف داشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.