مقیمی: همه باید کمک کنیم تا نتایج خوبی در دیویس کاپ بگیریم

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 12:05
عضو تیم ملی دیویس‌کاپ کشورمان با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابی این تیم گفت: وظیفه همه ماست که کمک کنیم بهترین تیم راهی رقابت‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، سینا مقیمی اظهار داشت: چند روزی است مسابقات انتخابی تیم ملی دیویس کاپ آغاز شده تا کادر فنی، نفرات مستعد را زیر نظر بگیرد و در نهایت بهترین ها به ترکیب نهایی تیم ملی راه یابند.

وی تصریح کرد: جا دارد به حمید نداف و کادر فنی او تبریک بگویم، چه در ترکیب نهایی باشم یا نباشم، وظیفه دارم به تیم ملی کشورم کمک کنم تا بهترین اتفاقات رقم بخورد. این وظیفه همه ماست و باید تلاش کنیم تا برای تنیس اتفاقات خوبی رقم بخورد. در این انتخابی من، علی یزدانی و سامیار الیاسی حضور نداریم و تمرینات خودمان را با قدرت دنبال می کنیم. تلاش همه ما کسب موفقیت است و با حضور بهترین ها در تیم ملی باید در انتظار اتفاقات خوبی باشیم.

مقیمی یادآور شد: یکی از اتفاقات خوبی که در این انتخابی افتاد به سن کم بازیکنان باز می گردد، این شرایط ما را به آینده تنیس ایران امیدوار می کند و نسل بعدی از شرایط سنی خوبی برخوردار خواهند بود.

وی گفت: متاسفانه شرایط موجود و وضعیت سخت اقتصادی کار را برای حضور در ورزش قهرمانی به خصوص تنیس سخت کرده اما همه ما با عشق به این رشته ادامه می دهیم، بدون شک با حضور حامیان مالی شرایط بهتر و اتفاقات خوبی را در تنیس شاهد خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.