گفت و شنود/ برو پایین!

مشرق نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 07:30
رابرت کاگان می‌گوید ایران به یک بازیگر کلیدی در جهان تبدیل شده است و با اشاره به اسناد و شواهد می‌گوید؛ «ترامپ در جنگ از سوی ایران کیش و مات شد و هیچ بازگشتی هم به وضع سابق در کار نخواهد بود».

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: «رابرت کاگان»، یکی از چهره‌های معروف نومحافظه‌کار آمریکا می‌گوید «‌آمریکا به طور کامل از ایران شکست خورده است‌» و توئیت‌های ترامپ را از سر ناچاری و مضحک می‌داند.

گفتم: ترامپ و نتانیاهو چی فکر می‌کردند چی شد؟!

گفت: رابرت کاگان می‌گوید ایران به یک بازیگر کلیدی در جهان تبدیل شده است و با اشاره به اسناد و شواهد می‌گوید؛ «ترامپ در جنگ از سوی ایران کیش و مات شد و هیچ بازگشتی هم به وضع سابق در کار نخواهد بود».

گفتم: دیگه چی؟!

گفت: او با اشاره به تاکید همه کارشناسان و صاحبنظران بر شکست آمریکا، ابراز تعجب می‌کند که هنوز هم ترامپ از تلاش برای پیروزی دم می‌زند!

گفتم: مورچه‌ای از گردن فیل بالا می‌رفت. فیل پرسید؛ آنجا چه می‌کنی؟ مورچه گفت؛ می‌خواهم به طرف گوشِت بروم و «گوش فیل» بخورم! فیل پرسید؛ پول و پله چی داری؟ مورچه گفت؛ آه در بساط ندارم! فیل گفت؛ پس برو پایین ...‌فیل [به قول امروزی‌ها] «پاپ کورن» بخور!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.