فرماندار دشتی: دولت چهاردهم توجه ویژه‌ای به آموزش عشایر دارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 00:03
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: حمایت از حوزه آموزش و از جمله آموزش عشایری از اولویت‌های دولت چهاردهم است و نگاه ما در این حوزه کاملاً حمایتی و یکسان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مدارس عشایر شهرستان که با حضور مسئولان آموزش و پرورش عشایر استان فارس برگزار شد؛ اظهار کرد: همه دانش‌آموزان برای ما ارزشمند هستند و نوع نگاه مجموعه مدیریتی شهرستان به آموزش عشایری، نگاهی حمایتی، برابر و مبتنی بر عدالت آموزشی است.

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم توجه ویژه‌ای به حوزه آموزش آموزش و از جمله آموزش عشایر دارد، افزود: استاد محمد بهمن‌بیگی از چهره‌های برجسته و ماندگار جامعه عشایری در حوزه آموزش بود که نقش مهمی در توسعه سواد و آموزش عشایر ایفا کرد و خدمات او همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

فرماندار دشتی ادامه داد: ما سالهاست با این عزیزان و در کنار هم زندگی کرده ایم و این یک واقعیت است که عشایر همواره از جایگاه ویژه‌ای نزد مردم و مسئولان شهرستان برخوردار بوده‌اند و از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات آموزشی و زیرساختی این قشر استفاده خواهیم کرد.

مقاتلی اضافه کرد: اعتبارات لازم برای احداث مدارس تک‌کلاسه عشایری پیش‌بینی می شود و از ظرفیت خیرین نیز برای توسعه فضاهای آموزشی عشایر عزیز استفاده خواهد شد.

وی همچنین از بهبود زیرساخت‌های آموزشی عشایر خبر داد و گفت: تاکنون چندین مدرسه عشایری با مشارکت خیرین احداث شده است و این روند تا رفع نیازهای اساسی ادامه می‌یابد.

فرماندار دشتی با اشاره به حمایت‌های استانی افزود: استاندار بوشهر نیز نگاه جدی و عملیاتی به مسائل عشایر دارد و پیگیری‌های مؤثر و قابل توجهی بخصوص در حوزه آموزش انجام داده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.