تیم هندبال زیر ۱۶ سال دختران ایران در دومین دیدار خود از رقابتهای قهرمانی آسیا، مقابل تیم ملی قزاقستان مغلوب شد. ملیپوشان کشورمان در این بازی نزدیک، نتیجه را ۳۸ بر ۳۳ به میزبان واگذار کردند و اکنون برای تقابل با ازبکستان آماده میشوند.
تیم هندبال زیر ۱۶ سال دختران ایران در دومین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا برابر هنگکنگ به میدان رفت.
به گزارش ایرنا، تیم هندبال زیر ۱۶ سال دختران ایران که روز گذشته در نخستین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا مقابل هنگکنگ به پیروزی رسیده بود، امروز (دوشنبه ۲۱ اردیبهشت) در دومین گام خود برابر تیم قزاقستان، میزبان مسابقات، صفآرایی کرد.
دختران کشورمان در دیداری نزدیک، نتیجه را ۳۸-۳۳ برابر حریف خود که از امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانش نیز بهره میبرد، واگذار کردند.
تیم هندبال زیر ۱۶ سال دختران ایران در سومین بازی خود در این رقابتها، روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف تیم ازبکستان خواهد رفت.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.