اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: با وجود اینکه پایداری ارتباطات داخل کشور و خدمات را در بخش خصوصی و دولت شاهد هستیم، ولی آسیبهایی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت اتفاق افتاده است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از هم میهن، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مطالبات برحق مردم و کسبوکارها از حاکمیت موضوع دسترسی با کیفیت به اینترنت است. با توجه به شرایط حاکم بر کشور و جنگ تحمیلی بنا به صلاحدید مراجع ذیربط، دسترسیها محدود شد.
وی افزود: با وجود اینکه پایداری ارتباطات داخل کشور و خدمات را در بخش خصوصی و دولت شاهد هستیم، ولی آسیبهایی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت اتفاق افتاده است؛وزارت ارتباطات شبانهروز در حال تلاش برای ارائه دسترسی اینترنت باکیفیت به آحاد مردم است.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.