واکنش بزیک به شایعه بازگشت مهدوی‌کیا به پرسپولیس

خبرآنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 17:56
ادموند بزیک به احتمال همکاری با مهدی مهدوی‌کیا در آکادمی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بزیک که در دوران بازی رابطه نزدیکی با مهدی مهدوی‌کیا داشت و در سال‌های گذشته نیز در آکادمی کیا همکاری مشترک با او را تجربه کرده بود، امروز در نشست خبری خود به سوالی درباره احتمال تعامل با مهدوی‌کیا در آکادمی پرسپولیس پاسخ داد.

مدیر جدید آکادمی سرخ‌ها با اشاره به رفاقت قدیمی‌اش با مهدوی‌کیا تاکید کرد در صورت نیاز حتما از تجربیات او در مسیر توسعه فوتبال پایه پرسپولیس استفاده خواهد شد. او در این باره گفت: من و آقای مهدوی‌کیا فارغ از دوستی، مثل برادر هستیم. درست است که شروع کار من در راه‌آهن و سپس پرسپولیس بود اما در کیا مدرسه فوتبال و بخشی از مجموعه دست من بود.

بزیک در ادامه گفت: آقای مهدوی‌کیا در حال حاضر در لیگ یک امارات با تیم بزرگسالان کار می‌کنند و برادر ایشان اینجا کارهای مدیریتی کیا را انجام می‌دهند، اما اگر لازم باشد، صد درصد این کار را می‌کنیم، چون مهدی قبل از اینکه کیایی باشد، پرسپولیسی است و قطعا از تجربیاتش استفاده می‌کنم، همانطور که ایشان از تجربیات من استفاده کرد. ما دوستان خوبی هستیم و قطعا در کار هم به یکدیگر کمک می‌کنیم.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.