ایمن‌سازی پل محور آزادگان در شهرستان بن انجام شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 17:45
بن-رئیس اداره راهداری و حملونقل جاده‌ای شهرستان بن از اجرای عملیات ایمنسازی، جوشکاری و نصب گاردریل روی پل محور آزادگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر رییسی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بن، در تشریح جزئیات این طرح ایمن‌سازی اظهار داشت: متأسفانه پل محور آزادگان به دلیل نداشتن حفاظ‌های کناری استاندارد، مدت‌ها یک نقطه پرخطر و تهدیدی جدی برای سلامتی رانندگان و اهالی منطقه محسوب میشد.

وی افزود: با شناسایی این معضل، بلافاصله عملیات ایمن‌سازی شامل جوشکاری و نصب حفاظهای جادهای (گاردریل) در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با همت و تعهد شبانه‌روزی نیروهای راهدار شهرستان بن، این پروژه با کمترین هزینه ممکن و بالاترین سرعت به بهره‌برداری رسید.

رئیس راهداری شهرستان بن با تاکید بر اولویت بودن ایمنی تردد مردم، خاطرنشان کرد: دیگر خبری از ناامنی در این پل نیست و اکنون مسیری کاملاً استاندارد و ایمن برای تردد اهالی شریف شهرستان بن و مسافران عزیز فراهم شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.