شوک مثبت مالی در پرسپولیس؛ بدهی‌ها نصف شد +سند

خبرورزشی دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 13:39
بر اساس گزارش منتشر شده، باشگاه پرسپولیس طی نیم‌سال اخیر بدهی‌هایش را تقریباً نصف کرده؛ در حالی که میزان دارایی‌ها بدون تغییر مانده است.

بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در دوره 6 ماهه گذشته از 31 خردادماه تا 30 آذرماه 1404 مبلغ بدهی‌های خود را از 2 هزار و 100 میلیارد تومان به حدود هزار میلیارد تومان کاهش داده و در واقع نصف کرده است.

این در حالی است که جمع دارایی‌های پرسپولیس در هر دو دوره 6 ماهه گذشته حدود یک هزار و هشتصد میلیارد تومان بوده و تقریباً بدون تغییر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: مبلغ رضایتنامه چند بازیکن پرسپولیس لو رفت +سند

گزارش مالی پرسپولیس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.