بازگشت ورزشگاه آزادی به لیگ نخبگان آسیا؟

مشرق نیوز دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 12:02
ورزشگاه آزادی به عنوان استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال برای رقابت‌های آسیایی معرفی شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال ورزشگاه آزادی را به عنوان استادیوم محل بازی خود در فصل آینده رقابت‌های آسیایی به کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد.

ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و طبق اعلام ثابت قدم رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه، این ورزشگاه اواخر مرداد آماده بهره‌برداری مجدد خواهد شد.

آبی پوشان تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا مدارک خود را برای دریافت مجوز حرفه‌ای بارگذاری کنند. مدارک بارگذاری شده توسط باشگاه‌ها بعد از پایان مهلت اعلام شده توسط کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای بررسی خواهد شد.

در حال حاضر تکلیف نمایندگان فوتبال ایران در لیگ نخبگان و سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده اما اگر بنا بر معرفی نمایندگان ایران بر مبنای جدول فعلی لیگ برتر باشد، استقلال به عنوان صدرنشین این رقابت‌ها به عنوان نماینده ایران در لیگ نخبگان معرفی خواهد شد.

پیش از این مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که در حال رایزنی با AFC برای تعویق مهلت اعلام نمایندگان ایران در آسیا از تاریخ ۱۰ خرداد به ۱۰ تیر است اما هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ این درخواست را نداده است.

منبع: ایسنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.