آیا شاهد دیدار ایران-آمریکا خواهیم بود؟

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 21:00
خبر انگار الجزیره در تهران گفت: به زودی ممکن است شاهد دیدار ایران-آمریکا باشیم (تنها چند روز دیگر)، البته اگر فضای مثبتی ایجاد شود و درز اخبار تحریک‌آمیز اتفاق نیفتد.

فرارو- نورالدین الدغیر خبرنگار الجزیره در تهران گفت: «پس از پاسخ ایران به اصلاحیه‌های آمریکایی، به نظر می‌رسد که اگر حسن نیت وجود داشته باشد، نشانه‌هایی از یک توافق در افق در حال ترسیم است.»

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره، وی در ادامه بیان کرده: « فراتر از آن، به زودی ممکن است شاهد دیدار ایران-آمریکا باشیم (تنها چند روز دیگر)، البته اگر فضای مثبتی ایجاد شود و درز اخبار تحریک‌آمیز اتفاق نیفتد»

امروز ایران پاسخ خود به آخرین متن پیشنهادی ایالات متحده برای خاتمه جنگ را از طریق میانجی پاکستانی به طرف مقابل ارسال کرده است. این خبر توسط یک منبع در وزارت خارجه نیز  تایید شده. از سویی ساعاتی پس از انتشار این خبر یک منبع دیپلماتیک پاکستانی به الجزیره گفت که پاسخ ایران اندکی پیش دریافت و به طرف آمریکایی منتقل شده است.

بر اساس طرح مطرح‌شده، مذاکرات در این مرحله بر موضوع «خاتمه جنگ در منطقه» متمرکز است؛ این موضوعی است که در هفته‌های اخیر به محور اصلی گفت‌وگوهای غیرمستقیم میان دو طرف تبدیل شده است. 

 

 

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.