علت گرانی‌ها از زبان عارف

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 16:34
معاون اول رییس جمهور از نهادهای نظارتی به خصوص تعزیرات و اصناف خواست تا با گرانفروشان و محتکران مقابله کنند

محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار درباره علت برخی افزایش قیمت‌ها گفت: بخشی از گرانی‌ها ناشی از مشکلات بین‌المللی، جنگ، تحریم‌ها و محاصره‌ است، اما بخش اصل این مشکلات به گران‌فروشی و احتکار بازمی‌گردد.

به گزارش فرارو، معاون اول رئیس جمهور افزود: تعداد کسانی که اقدام به احتکار یا گران‌فروشی می‌کنند اندک است و اکثر اصناف و تولیدکنندگان در دوران جنگ، حتی سود خود را کاهش دادند و هر آنچه در توان داشتند برای خدمت به مردم و کشور به‌کار گرفتند.

عارف در ادامه از نهادهای نظارتی خواست تا برخوردی جدی با محتکران و گرانفروش‌ها داشته باشند.

وی همچنین در ادامه وی بیان کرد: ایران بعد از جنگ وارد مرحله جدیدی شده  بنابراین همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف باید خود را برای شرایط تازه آماده کنند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.