در جلسه وبیناری امروز مجلس برای بررسی گرانی‌ها چه گذشت؟

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 11:50
گزارش مختصری از جلسه وبیناری امروز مجلس برای بررسی گرانی‌ها را می بینید.

نماینده مشهد درباره جزئیات نشست وبیناری امروز مجلس توضیحاتی ارائه کرد.

علی‌اصغر نخعی‌راد نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه غیرحضوری(وبیناری) مجلس اظهار داشت: این جلسه ساعت 10 آغاز شده و احتمالاً تا ظهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی مهمان این جلسه هست و گزارش خود را به نمایندگان ارائه کرد، افزود: پس از گزارش وزیر، عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی و برخی نمایندگان نظرات خود را مطرح کردند.

نماینده مشهد گفت: محور این جلسه درباره موضوع گرانی برخی اقلام و کالاهای مصرفی مردم است.

نخعی‌راد بیان کرد: ریاست جلسه‌ی امروز را علی نیکزاد نایب‌رئیس قوه مقننه بر عهده دارد.

این نخستین جلسه‌ی غیرعلنی مجلس پس از 9 اسفند و آغاز جنگ است که به‌صورت ارتباط تصویری(وبیناری) برگزار می‌شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.