به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، علیرضا سلیمی ، عضو هیات رئیسه مجلس در انتقاد به شیوه جدید خودروسازان برای ثبت نام خودرو که از ایران خودرو آغاز شد و به سایر خودروسازی ها تسری پیدا کرده است، گفت: این شیوه ثبت نامها شبیه قمار است و همان حکم را دارد ضمن اینکه مشخص نیست چه افرادی از برندگان این روش ثبت نام ها هستند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعاً افرادی که از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند یا افراد ماهری را به کار گرفته اند که از طریق هوش مصنوعی و ربات به سرعت این ثبت نامها را انجام می دهند میتوانند شانس برنده شدن داشته باشند.
وی تاکید کرد: قطعاً در مورد این شیوه ثبت نامها ابهامات جدی وجود دارد چرا که شبیه قمار و اوراق بخت آزمایی است و لازم است که به سرعت در این روند تجدید نظر صورت گیرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه به دلیل وضعیت نابرابر اینترنت در شهرها و روستاهای مختلف این ثبت نام در شرایط ناعادلانه و نابرابری صورت گرفته است، یادآور شد: هم اکنون یکی از مطالبات جدی ما این است که به سرعت در این روند تجدید نظر شود و مسئولان مربوطه چه در حوزه وزارت صمت و چه سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی کل کشور به سرعت به این موضوع ورود پیدا کرده و روند ثبت نامها را مورد بررسی قرار دهند تا مشخص شود چه افرادی از این وضعیت سود برده اند.