در زمان جنگ رمضان مترو و اتوبوس رایگان شد، نایب رئیس شورای شهر تهران امروز گفت که از فردا مترو و اتوبوس پولی میشود.
پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران، گفت: «امروز آخرین روز استفاده رایگان مردم از مترو و اتوبوس در پایتخت است و از فردا اتوبوس و مترو پولی میشود.»
از 9 اسفند که جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران آغاز شد شهرداری تهران استفاده از حملونقل عمومی را برای مردم رایگان کرد.
امروز نایب رئیس شورای شهر تهران گفت که بر اساس مصوبه شورا امروز آخرین روز استفاده رایگان است و چون جلسه شورا هم امروز برگزار نمیشود از فردا مردم باید پول بدهند؛ البته شاید دوباره جلسه گذاشتیم و رایگان شدن مترو و اتوبوس را تمدید کردیم.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.