ارزیابی روند درمان مصدومان آتش‌سوزی ارغوان در بیمارستان شهریار

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 23:06
شهریار- مدیر شبکه بهداشت شهریار با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی این شهرستان، از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه آتش‌سوزی مجتمع ارغوان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شیخ‌غلامی، مدیر شبکه بهداشت شهریار، روز شنبه به همراه مهدی منصوری، سرپرست واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های شبکه، با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد و روند رسیدگی به مصدومان حادثه آتش‌سوزی مجتمع ارغوان را مورد ارزیابی قرار داد.

در جریان این بازدید، وضعیت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، میزان آمادگی بخش‌ها و نحوه خدمت‌رسانی به مراجعان، به‌ویژه مصدومان حادثه، بررسی شد و مدیر شبکه در جریان آخرین اقدامات درمانی و وضعیت عمومی آسیب‌دیدگان قرار گرفت.

در ادامه این برنامه، شیخ‌غلامی با محسن یگانه، مترون بیمارستان، نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

این بازدید با هدف نظارت میدانی، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پیگیری وضعیت مصدومان حادثه انجام شد.

براساس اعلام سخنگوی اورژانس تهران، در حادثه آتش‌سوزی مجتمع تجاری ارغوان در شهر اندیشه شهرستان شهریار، تاکنون هشت نفر جان باخته‌اند و ۴۰ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.