له شدن دلخراش دو زن زیر چرخ‌های قطار

فرارو شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 20:09
دو زن در هند پس از عجله برای رسیدن به سکو، توسط قطار زیر گرفته شدند.

در حادثه‌ای تلخ در ایستگاه راه‌آهن باختیارپور در ایالت بیهار هند، دو زن هنگام عبور از ریل قطار برای رسیدن به سکوی ایستگاه، زیر برخورد قطار در حال حرکت جان خود را از دست دادند.

به گزارش فرارو، تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد این دو زن در حالی که در دستشان وسایل و چمدان داشتند، برای رسیدن سریع‌تر به سکو از روی ریل عبور می‌کردند.

در لحظات وقوع حادثه، چند نفر از حاضران تلاش کردند با کشیدن آن‌ها به سمت بالا کمک کنند و برخی دیگر نیز با مشاهده قطار در حال نزدیک شدن، فریاد هشدار سر دادند، اما فرصت کافی برای نجات آن‌ها وجود نداشت و قطار در حال عبور با آن‌ها برخورد کرد.

بر اساس گزارش‌های محلی، قربانیان این حادثه زن ۶۲ ساله و خواهرزاده‌اش بودند. گفته شده وی برای بدرقه خواهرزاده‌اش به ایستگاه رفته بود.

پس از وقوع این حادثه، حرکت قطارها در این ایستگاه به‌طور موقت متوقف شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.