تاکسی های برقی بدون پلاک تهران؛ اقساط شروع شده ولی درآمدی نیست

رکنا شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 16:10
رکنا: رانندگان تاکسی‌های برقی تحویل‌گرفته در ایام جنگ، حالا با خودروهای بدون پلاک، اقساط فعال و ناتوانی در کسب درآمد روبه‌رو هستند.
تاکسی های برقی بدون پلاک تهران؛ اقساط شروع شده ولی درآمدی نیست

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، رانندگانی که تاکسی‌های برقی خود را در روزهای بحرانی جنگ تحویل گرفته‌اند، حالا با مشکلات تازه‌ای روبه‌رو شده‌اند؛ خودروهایی که برخی هنوز پلاک ندارند؛ اما اقساطشان آغاز شده و مالکان برای تعیین تکلیف، میان شرکت‌ها و معاونت نوسازی سرگردان مانده‌اند.

یکی از رانندگان تاکسی در گفت‌وگو با رکنا می‌گوید: من نمی‌توانم این تاکسی را از جایش تکان دهم. هم باید قسط بدهم و هم کاری برای کسب درآمد ندارم.

پیگیری‌های رکنا نشان می‌دهد در ایام جنگ، به دلیل نزدیکی ساختمان اصلی شرکت‌های محل ترخیص این تاکسی‌ها به مراکز نظامی و افزایش احتمال آسیب دیدن خودروها، روند تحویل تاکسی‌ها با سرعت بیشتری انجام شده است. طبق پیگیری های سازمان تاکسیرانی، برای جلوگیری از آسیب احتمالی به خودروها، فرآیند تحویل تاکسی‌ها زودتر از موعد انجام شد؛ به همین دلیل تعدادی از این خودروها همچنان بدون پلاک هستند.

با این حال، اقساط این تاکسی‌ها آغاز شده و مالکان برای تعیین تکلیف وضعیت خودروهای خود باید به معاونت نوسازی مراجعه کنند.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.