حمله نماینده تهران در مجلس به کشورهای حوزه خلیج فارس/ باید از شیخ‌نشین‌های مفت خور عوارض چند برابری بگیریم!

فرارو شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 15:47
نماینده مجلس اعلام کرد: ایران باید اسامی کشورهایی را که در شورای امنیت به قطعنامه آمریکای متجاوز و شیخ‌نشین‌های مُفت‌خور خلیج‌فارس درباره تنگه هرمز رای موافق می‌دهند، به‌عنوان کشورهای متخاصم بخاطر داشته باشد.

کامران غضنفری، نماینده مجلس، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ایران باید اسامی کشورهایی که در شورای امنیت به قطعنامه آمریکای متجاوز و شیخ‌نشین‌های مُفت‌خور خلیج‌فارس درباره تنگه هرمز رای موافق می‌دهند را بعنوان کشورهای متخاصم بخاطر داشته باشد. باید برای کشتی‌های متعلق به این کشورها، ممنوعیت تردد یا اخذ عوارض چندبرابری اعمال گردد.

توئیت غضنفری

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.