به گزارش رکنا به نقل از تسنیم «دیوید پاین» افسر سابق ارتش آمریکا نوشت: «بهنظر نمیرسد ترامپ «پروژه آزادی» را از سر بگیرد، پس از آنکه چند روزپیش سه ناوشکن آمریکایی مورد حمله شدید موشکهای کروز زیرصوتی ایران قرار گرفتند، درست مانند ناو یواساس آبراهام لینکلن در روز اول جنگ که مجبور شدند از سامانه دفاع نقطهای فالنکس برای سرنگونی آنها در برد بسیار نزدیک استفاده کنند.
چیزی که بیشتر مردم متوجه نمیشوند این است که ایران هنوز از موشکهای ضدکشتی مافوقصوت و هایپرسونیک خود استفاده نکرده است و اگر میخواست سه ناوشکن ما غرق شوند، بهراحتی میتوانست آنها را در خلیج فارس غرق کند. »