افسر سابق ارتش آمریکا: ایران اگر می‌خواست به‌راحتی سه ناوشکن ما را غرق می کرد!

رکنا شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 13:55
رکنا سیاسی : افسر سابق ارتش آمریکا به شکست «پروژه آزادی» ترامپ و عدم ازسرگیری دوباره آن اعتراف کرد.
افسر سابق ارتش آمریکا: ایران اگر می‌خواست به‌راحتی سه ناوشکن ما را غرق می کرد!

به گزارش  رکنا به نقل از تسنیم «دیوید پاین» افسر سابق ارتش‌ آمریکا نوشت: «به‌نظر نمی‌رسد ترامپ «پروژه آزادی» را از سر بگیرد، پس از آنکه چند روزپیش سه ناوشکن آمریکایی مورد حمله شدید موشک‌های کروز زیرصوتی ایران قرار گرفتند، درست مانند ناو یواس‌اس آبراهام لینکلن در روز اول جنگ که مجبور شدند از سامانه دفاع نقطه‌ای فالنکس برای سرنگونی آنها در برد بسیار نزدیک استفاده کنند.

چیزی که بیشتر مردم متوجه نمی‌شوند این است که ایران هنوز از موشک‌های ضدکشتی مافوق‌صوت و هایپرسونیک خود استفاده نکرده است و اگر می‌خواست سه ناوشکن ما غرق شوند، به‌راحتی می‌توانست آنها را در خلیج فارس غرق کند. »

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.