رستمیان: می‌خواهم در بوندس‌لیگا بازی کنم

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:28
ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: با وجود چالش‌های ویزا قصد دارم فصل جدید بوندس‌لیگا از مهرماه را از دست ندهم و در کنار تیمم حاضر باشم.

به گزارش خبرگزاری مهر، هانیه رستمیان عضو تیم ملی تیراندازی در خصوص از سر گیری اردوی تیم ملی تپانچه اظهار داشت: بعد از مدت‌ها اردو شروع شد. در این مدت تمرینات بدنسازی و تیراندازی خود را به صورت شخصی ادامه دادم و با روانشناس تیم هم در ارتباط بودم. خدا را شکر تا حدودی خودم را آماده نگه داشتم و با شروع اردو تمرینات را منظم‌تر ادامه می‌دهیم تا برای مسابقات آماده شویم.

وی در ادامه افزود: هدف ما حضور موفق در بازی‌های آسیایی ناگویاست و برای آمادگی در این مسابقات تلاش می‌کنیم. قبل از آن هم چند مسابقه داریم که امیدوارم بتوانیم به آنها اعزام شویم.

رستمیان در خصوص حضورش در فصل جدید بوندس‌لیگا گفت: لیگ آلمان از مهرماه شروع می‌شود با وجود مشکلاتی که در اخذ ویزا وجود دارد، مطمئن نیستم بتوانم در این فصل در کنار تیم باشم. فصل قبل هم دو مسابقه آخر تیم را از دست دادم اما تلاش می‌کنم بتوانم از طریقی ویزا بگیرم و در کنار تیم در بوندس‌لیگا حضور داشته باشم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.