مجلس آنلاین می‌شود

تابناک شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:52
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل نخستین جلسه مجلس پس از جنگ ۴۰ روزه برای بررسی گرانی‌ها و به صورت وبیناری خبر داد.

عباس گودرزی امروز شنبه(۱۹ اردیبهشت ماه) به خبرنگاران گفت: جلسه صحن مجلس فردا یکشنبه به منظور بررسی گرانی‌های اخیر برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ وی افزود: نشست صحن به دلیل تدابیر اعلامی و مبتنی بر شرایط موجود به صورت وبینار (ویدئوکنفرانس) برگزار خواهد شد و نمایندگان به بررسی ابعاد مختلف التهابات اخیر بازار، نگرانی‌های معیشتی مردم و گرانی‌های اخیر خواهند پرداخت.

به گزارش ایرنا، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جنگ ۴۰ روزه، ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۴ بود که در بررسی اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۵ به پایان رسید و قرار بود ۱۰ اسفندماه جلسه بعدی صحن علنی برگزار شود. اما از ۹ اسفندماه ۱۴۰۴ با حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان، برگزاری جلسات به دلیل مسائل امنیتی به تعویق افتاد.

البته از زمان آتش بس، کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی جلسات خود را به صورت منظم و با دعوت از مسئولان، وزرا و برخی مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌کردند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.