پیرس مورگان: اسرائیل بیشترین سود را از جنگ با ایران می‌برد

تابناک شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 00:02
پیرس مورگان، مجری و تحلیلگر انگلیسی گفت: دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد اسرائیل در جنگ با ایران نقش داشته یا از آن سود می‌برد؛ از جمله اظهارات مقام‌های ارشد آمریکایی و گزارش‌های دقیق رسانه‌هایی مانند نیویورک‌تایمز. حتی بدون این شواهد، واقعیت این است که اسرائیل بیشترین منفعت را از این درگیری می‌برد، در حالی که آمریکا تاکنون هزینه‌های سنگینی پرداخت کرده است. پس از هفته‌ها تنش و صرف ده‌ها میلیارد دلار، مذاکرات فعلی بر بازگشایی مسیرهای دریایی و محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران به سطح توافق‌های پیشین متمرکز شده است. همزمان با افزایش تورم و قیمت‌ها در آمریکا، محبوبیت ترامپ نیز کاهش یافته و بسیاری از آمریکایی‌ها از رئیس‌جمهور می‌خواهند پایان جنگ را اعلام کرده و به این بحران خاتمه دهد.
پیرس مورگان، مجری و تحلیلگر انگلیسی گفت: «دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد اسرائیل در جنگ با ایران نقش داشته یا از آن سود می‌برد؛ از جمله اظهارات مقام‌های ارشد آمریکایی و گزارش‌های دقیق رسانه‌هایی مانند نیویورک‌تایمز. حتی بدون این شواهد، واقعیت این است که اسرائیل بیشترین منفعت را از این درگیری می‌برد، در حالی که آمریکا تاکنون هزینه‌های سنگینی پرداخت کرده است. پس از هفته‌ها تنش و صرف ده‌ها میلیارد دلار، مذاکرات فعلی بر بازگشایی مسیرهای دریایی و محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران به سطح توافق‌های پیشین متمرکز شده است. همزمان با افزایش تورم و قیمت‌ها در آمریکا، محبوبیت ترامپ نیز کاهش یافته و بسیاری از آمریکایی‌ها از رئیس‌جمهور می‌خواهند پایان جنگ را اعلام کرده و به این بحران خاتمه دهد.» با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.