تصویر؛ استوری دلتنگی آسانی برای استقلالی‌ها

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 23:38
وینگر استقلال یکبار دیگر برای هواداران و تیمش پیغام دلتنگی فرستاد.

یاسر آسانی هنوز به استقلال نیامده بود و بر سر زمان حضورش در جمع آبی‌ها صحبتهای مختلفی مطرح بود که با فعالیتش در فضای مجازی به مدیران و هواداران این تیم ثابت کرد مشتاق همکاری است. به همین خاطر ورود او به جمع آبی‌ها با استقبال بسیار خوبی همراه شد و درخششی که در زمین داشت نیز محبوبیتش را بالا برد.

همین محبوبیت بالا باعث شد تا در تعطیلی لیگ، مصاحبه او با رسانه‌های خارجی مبنی بر اینکه پیشنهاداتی جدید دریافت کرده و شاید به لالیگا برود استقلالی‌ها را شوکه و ناراحت کرد. البته که یاسر بلافاصله مصاحبه‌ای جدید با سایت باشگاه انجام داد و برداشتی که از حرفش شده را نادرست خواند.

یاسر آسانی نه تنها تاکید کرد قرار نیست از استقلال جدا شود بلکه پس از آن بخشی از محتوایی که در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند را به خاطره بازی و پیغام فرستادن برای آبی‌ها اختصاص داده است. او در استوری جدید خود تصویر شادی گل با پیراهن استقلال را به نمایش گذاشت و نوشت: «نمیتونم برای دیدن دوباره همتون صبر کنم. دلم براتون خیلی تنگ شده

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.