ببینید | لیلاز: ما مردم را چزاندیم اما همه آنها به صحنه آمده‌اند / اگر رضایت ملی داشته باشیم می‌توانیم ارتش قدرمند داشته باشیم

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 21:01
لیلاز گفت: احساس آمریکایی‌ها این است که اگر با ایران دعوا راه بیندازند، بیشتر در خلیج فارس و جهان عرب می‌توانند پول در بیاورند تا وقتی که بخواهند در روابط با ایران تنش‌زدایی کنند؛ مگر اینکه یک «ایرانِ برده» به آن‌ها بدهیم. آن‌وقت خواهید دید که خسارت و ضرری که آن ایرانِ برده متحمل می‌شود، به‌مراتب بیشتر از ایران مستقل است. همه فکر می‌کنند اگر ما با آمریکا مصالحه کنیم، مطابق با آن چیزی که آن‌ها می‌خواهند، ایران مثل ژاپن می‌شود اما من همیشه می‌گویم ایران مثل عراق و مصر خواهد شد. یگانه راهی که می‌بینم این است که ما پنجره دیپلماسی را باز نگه داریم، ولی دستمان روی ماشه باشد؛ جز مقاومت مؤثر و نیرومند، هیچ راهی وجود ندارد. خطاب به امت شهیدپرورِ همیشه در صحنه می‌گویم که یک مثلث یا پدیده‌ سه‌ضلعی وجود دارد؛ که در راس آن، «قدرت نظامی» قرار دارد؛ قدرت نظامی‌ که به‌شدت و به‌ طرز قاطعی بازدارنده است./ایرنا

266 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.