رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره بلیت بی آر تی و مترو بحثهای مختلفی مطرح شده اما باید بگویم تا روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت کماکان رایگان خواهد بود.
به گزارش پارسینه و به نقل از اطلاعات، چمران، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: تلاش میکنیم درآمدمان به اندازه کافی باشد تا خرابیها را جبران کنیم و ساخت و سازهای منازل آسیب دیده روند رو به جلویی داشته باشد.
به نقل از تسنیم، او همچنین اضافه کرد: درباره بلیت بی آر تی و مترو بحثهای مختلفی مطرح شده اما باید بگویم تا روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت کماکان رایگان خواهد بود.
امسال میتوانستیم قیمت بلیت وسایل نقلیه عمومی را با توجه به تورم افزایش دهیم که به ۴۷ درصد میرسید منتها اجرایش را از اواخر اردیبهشت به بعد اتفاق بیفتد.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.