سنتکام مدعی متوقف کردن دو نفتکش ایرانی شد

افکار نیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 18:30
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا (سنتکام) مدعی شد که نیروهای آمریکایی روز جمعه دو نفتکش دارای پرچم ایران به نام‌های «سی استار ۳» و «سودا» را که در تلاش برای ورود به یکی از بنادر ایران بودند را متوقف کردند.

فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا (سنتکام) مدعی شد که نیروهای آمریکایی روز جمعه دو نفتکش دارای پرچم ایران به نام‌های «سی استار ۳» و «سودا» را که در تلاش برای ورود به یکی از بنادر ایران بودند را متوقف کردند. 

مطابق این ادعا یک فروند جنگنده اف/ای-۱۸ سوپر هورنت نیروی دریایی آمریکا که از ناو هواپیمابر «یواس‌اس جورج اچ‌دبلیو بوش» بلند شده بود، دودکش‌های هر دو کشتی را با مهمات هدف قرار داد و از رسیدن آنها به ایران جلوگیری کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.