چمران: مترو و اتوبوس تا دوشنبه رایگان خواهند بود

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:37
چمران،‌ رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد استفاده از مترو و بی‌آرتی تا روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت رایگان خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تلاش می‌کنیم درآمدمان به اندازه کافی باشد تا خرابی‌ها را جبران کنیم و ساخت و سازهای منازل آسیب دیده روند رو به جلویی داشته باشد.

به گزارش تسنیم، درباره بلیت بی آر تی و مترو بحث‌های مختلفی مطرح شده اما باید بگویم تا روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت کماکان رایگان خواهد بود.

امسال می‌توانستیم قیمت بلیت‌ وسایل نقلیه عمومی را با توجه به تورم افزایش دهیم که به ۴۷ درصد می‌رسید منتها اجرایش را از اواخر اردیبهشت به بعد اتفاق بیفتد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.