دختران هندبال ایران راهی قزاقستان شدند

صدا و سیما جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:27
اعضای تیم ملی هندبال زیر ۱۶ سال دختران راهی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۶ قزاقستان شدند.

دختران هندبال ایران راهی قزاقستان شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،تیم هندبال کمتر از ۱۶ سال دختران ایران بامداد امروز(جمعه) به منظور حضور در اولین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا، با برنامه ریزی و تلاش فدراسیون و با وجود شرایط جنگی و محدودیت پروازها، تهران را به مقصد آلماتی قزاقستان ترک کرد. ملی‌پوشان کشورمان در دور نخست این مسابقات با تیم‌های چین، قزاقستان، هنگ‌کنگ، قرقیزستان و ازبکستان به رقابت خواهند پرداخت.

کادرفنی تیم ملی هندبال دختران کمتر از۱۶ سال در پایان اردوهای آماده‌سازی، نام ۱۶ بازیکن را در فهرست نهایی اعزام به این مسابقات قرار داد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

ریحانه حسینی، فاطمه شفیعی، آیسن بیگلری، تمنا آرام، نگار رضایی، نیایش منصوری، هستی میرآخوری، آیدا عرب، فاطمه اورنگی، نازنین‌زهرا بهارلو، دینا دزفولی، فاطمه دهقانی، مریم زمانی، زهرا راستاد، یسنا یزدانی‌مقدم و سارینا رفیعی

کادر فنی تیم ملی هندبال کمتر از ۱۶ سال دختران ایران را عزت‌الله رزمگز به عنوان مشاور فنی و آنالیزور، شیدا فلاحی به عنوان مربی، مینا کیانی سرپرست و زهره کشاورزیان به عنوان پزشک تشکیل می‌دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.