حمله ارتش آمریکا به نفتکش‌های ایرانی که قصد شکستن محاصره را داشتند

همشهری آنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:12
ارتش تروریستی آمریکا مدعی شد که امروز به نفتکش‌های ایرانی که قصد شکستن محاصره را داشتند، حمله کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه فاکس نیوز امروز جمعه به نقل از یک مسئول آمریکایی مدعی شد که ارتش آمریکا امروز به نفتکش‌های ایرانی که قصد شکستن محاصره را داشتند، حمله کرد.

فاکس‌نیوز همچنین به نقل از این مقام آمریکایی ادامه داد: نفتکش‌های هدف قرار گرفته، کشتی‌های بزرگ خالی بودند که قصد داشتند به ایران بازگردند.

این حملات نشان می‌دهد که ارتش تروریستی آمریکا به آتش‌بس پایبند نبوده و دیشب نیز در اقدامی تروریستی حملاتی به بندر قشم و بندرعباس انجام داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.