آمریکا با کل نیروی دریایی اش هم نمی‌تواند از تنگه هرمز عبور کند

صدا و سیما جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 15:56
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به آمریکایی‌ها تصریح کرد: با کل نیروی دریایی تان هم نمی‌توانید از تنگه هرمز عبور کنید.

آمریکا با کل نیروی دریایی اش هم نمی‌تواند از تنگه هرمز عبور کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ابراهیم رضایی در پیامی با اشاره به حوادث اخیر در تنگه هرمز و خلیج فارس نوشت: با توجه به عملکرد ترامپ و وزیر جنگش، به جای ایالات متحده آمریکا باید بگوییم ایالات متحده احمق ها. 

وی در این پیام با بیان اینکه قبلا گفتیم، الان هم تکرار می‌کنیم که آمریکا با چند ناوچه و ناو که هیچ، با کل نیروهایش هم نمی‌تواند از تنگه هرمز عبور کند، نوشت؛ آمریکایی‌ها فقط می‌آیند، کتک می‌خورند و برمی گردند.

آمریکا با کل نیروی دریایی اش هم نمی‌تواند از تنگه هرمز عبور کند

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.